fredag 25. mai 2012

Oppsummering

Oppsummering

 Foto
Jeg syns at fotograferingen har vært spennende og svært lærerikt. I løpet av dette året har jeg lært meg mange spennende teknikker som ikke visst noe om.
Dette i seg selv har gjort at jeg opplever foto på en ny og spennende måte enn tidligere. Det å kunne vite hva ISO, Blender, Lukkertid og lignende er og vite hvordan en kan benytte disse på en god måte syns jeg har vært svært nyttig. Foruten arbeidsoppgavene har disse teknikkene gjort meg i stand til å ta bedre og spennende bilder enn tidligere. Jeg har også lært av foto er mer enn å knipse i vei, men hvordan bilde er tatt.

 Blogging
Blogging har også vært en viktig del av faget. Vi har lært å legge ut våre egne produkter og lært å linke til andre nettsteder. Jeg syns også dette har vært en spennende del av fotofaget. Bloggingen har blitt en ny måte legge ut informasjon ol. Bruken av HTLM koder og hvordan en poster ut videolenker ol var ting jeg ikke visste om i det hele tatt.

 Arbeidsmetoder
Arbeidsmetodene har vært forskjellige, alt fra individuelt arbeid til gruppearbeid. Det har vært variasjon når det kommer til arbeidsplasser. Foruten skolen har vi vært ute på fotoutstillinger, der vi har fått nyttige tips om fotografering. Jeg syns at arbeidsmetodene har vært ganske greie og varierende, hvilket som jeg syns har vært veldig greit.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar