søndag 15. april 2012

Retusjering

Det siste vi har lært, er å manipulere bilder med photoshop. Vi gjør mennesker like vakre som supermodeller ved hjelp av ulike teknikker. Som Spot healing brush tool, brush, dogde og burn.
Dette er meg retusjert.



Her er meg før retusjeringen.

Forskjellene kommer tydelig fram på disse to bildene, det øverste bildet er tydelig retusjert.
Her er verktøyene jeg brukte:
Spot healing brush- Den brukte jeg for å fjerne vekk ujevnheter i ansiktet.
Brush- Jeg brukte brush for å puddre huden og gjøre leppene glattere.
Dogde- Øynene mine var i hovedsaken helt svarte, men jeg valgte å lyse dem opp litt og det samme med ansiktet.
Resultatet blir et bilde av meg "helt perfekt", slik som vi finner i motebladene. Men selv med et perfekt bilde av meg får man et lite inntrykk av jeg ser litt kunstig ut enn naturlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar