mandag 4. juni 2012

Sommer


Den siste oppgaven for i år var et valgtfritt tema. Jeg valgte temaet: Sommer.
Siden vi nærmer oss sommeren og skoleavsluttning valgte jeg sommeren som tema.
Alle bildene er tatt med Canon PowerShot S100

Jeg syns at måten pionen utfolder seg skapte en spennende form i dette bilde.
Selv om blomsten er på et mellomstadium syns jeg at dette er et fint sommerbilde.
Innstillinger: 100ISO F/2,0 og 1/400sek

Det man først og frem forbinder med sommer er selvsagt sol og blå himmel.
Jeg valgte å fange denne stemningen fra en litt annen vinkel. Jeg syns at bladene skaper en naturlig ramme rundt solen.
Innstillinger: 100 ISO, F5,6 og 1/640sek




Jeg forbinder ofte sommeren med plante og dyreliv og syns at dette bildet skaper en fin sommerstemning.
Jeg syns at sommerfuglen på dette bilde skaper liv og spenning. Samtidig skaper den en kontrast mot løvetannen og gresset. 
Innstillinger: ISO100 F8,0 og 1/320 sek


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar